CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, September 21, 2008

pEi's belated bday celebration.

几天前接到慧莉一个较神秘的邀请,为什么神秘呢?因为这次的地点不像是去美食搜索叻,而她也提到我们将会有一位特别嘉宾的出席哦。嘻嘻。

原来这位特别嘉宾就是pEi,一位我在mc.net认识的女生。嘻嘻,原来她放假回来美里了。我们还真的是名副其实的网友,我看过她的照片;读过她的意见;收过她的祝福;但昨晚是我第一次见到她本人喔。我和她的合照:
pEi,虽然我们不是在正日为你庆祝,但是我知道,你会感动的,嘻嘻,生日快乐!:
昨晚大家都玩的极够力够力的开心,另外当然也拍了极够力够力多的照片。:
这是我和我的学姐;我的师父;我的"姐姐",cync!的合照:
cync,pEi,还有我:

EF-JL和他的女朋友,甜蜜的一对^^:


我们的大哥dasolve和慧莉(大哥骂人?哈哈,不懂喔,不晓得他们之间在讨论什么):
cync,pink-eclipse,angel_lina:
pink-eclipse and saf:(别拍,不然指你不雅手势!哈哈)
最后谢谢angel-lina把昨晚美好的景象都拍了下来,使大家都有个值得想起的回忆^^(last but not least,thanks to angel-lina!TQ TQ~(^@^)for recording all the memorable and happy moments last night...)

8 comments:

ANGEL_LINA said...

It's really nice meeting you, pink_eclipse. Looking forward to another fun gathering with you all. =)

EstherHuiLee said...

Wa..Nice one!Hehehehe...Thanks pink and angel lina...

Anonymous said...

你是怎么认识他们啊? 下次我也要join哦!
你和pei很配哦! 嘿嘿!!

MR.pink-eclipse said...

angel_lina,i have to say,it's GREAT to know u...^^hehe...yup..join our food-hunt gathering next time^^

MR.pink-eclipse said...

hehe...thx 4 the compliments,huilee

MR.pink-eclipse said...

joyceanne..我们都是www.miricommunity.net认识的网友。欢迎欢迎
嘻嘻,配喔?我的荣幸^。^

-pEi- said...

haha....thanks pink really nice meeting u and i am surprise when i know wu r attending too

thanks for coming even u left quite early and thanks for posting this post and pics up too...heheheh.....really happy and hope to meet u soon agin!""!!

MR.pink-eclipse said...

ya pEi,when u come back miri here dun 4get to find us..we hang out again^^hehe